LOCATIE: YES EVENTS HQ / WILLEBROEK
We’re expanding the YES family! Door de enorme groei van onze organisatie zijn we op zoek naar een nieuwe recruitment officer ter versterking. Samen met je collega’s van het crew team sta je in voor de zorg en uitbreiding van onze fantastische monitorengroep. ✌🏽
Van leads naar sollicitaties tot aanwervingen en onboarding: you’re the one that we want! 😉
Wat je zoal doet 👷🏾♀️
Leads genereren via diverse kanalen die je zelf aanbrengt naast onze gebruikelijke kanalen.
Nieuwe kandidaten selecteren en uitnodigen voor een gesprek, zowel online als fysiek
Je vult minstens de helft van je week met sollicitaties die je afneemt.
Aanwerven van nieuwe crew: na de sollicitaties ga je door alle afgenomen gesprekken en werf je de geslecteerde kandidaten aan.
Onboarding: je maakt onze nieuwe monitoren wegwijs in onze organisatie en de tools waarmee ze zullen werken.
Administratie opvolgen met verschillende software-systemen.
Je bent als het ware de lijm van de organisatie.
De kwaliteit van onze crew boosten.
Verantwoordelijke op interne en externe events.
Wat je daarvoor moet kunnen 💪🏽
Communication king/queen. Je bent allesbehalve een muurbloempje: in no-time ken je iedereen bij naam, en omgekeerd. Ze weten: bij jou moeten ze zijn voor een toffe babbel én alle info die ze nodig hebben.
Mensenkenner: je kan mensen goed lezen en inschatten. Je bent supervlot in de omgang en heel toegankelijk voor iedereen met een vraag, probleem of twijfel.
Creatieve denker. Je denkt mee in het proces hoe we YES nog meer bekend kunnen maken bij onze toekomstige monitoren en hoe we hen het best kunnen bereiken. Met alle creatieve ideeëen in je hoofd maak je er telkens weer iets origineel van.
Een HR-gerelateerde diploma vinden we tof!
Wat we wel belangrijk vinden: field skills! Je hebt min. 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie: recruiter, HR officer, medewerker op een personeelsdienst, …
Soms sturen we je op pad: de auto’s daar zorgen wij voor, het rijbewijs B heb je al.
Tech savvy: we verwachten geen mad IT skills, maar wel dat je vlot overweg kan met verschillende software-programma’s. Zo vinden we een basiskennis MS Office vanzelfsprekend en heb je geen tien uitvoerige tutorials nodig voor pakweg een nieuwe mailingsoftware.
Multi-inzetbaar. Je hoofdtaken zijn duidelijk, maar bij YES werken we samen naar 1 doel: buitengewone, onvergetelijke sportactiviteiten realiseren. Dat je daarvoor soms je takenpakket wat uitbreidt of wijzigt, doe je met veel liefde en goesting.
Zo af en toe de leiding nemen, zie je wel zitten. Rechtvaardig, bereikbaar en open: that’s how you do it.
The perks 🎈
YES Events dat is 100% plezier, sport, goesting en toewijding. Ons team van jonge gedreven kick-ass collega’s staat klaar om je met open armen te ontvangen.
Ons crazy, buitengewoon boeiend en groeiend verhaal vormt ons tot wie we zijn: een team vol hardwerkende collega’s die samen streven naar hetzelfde doel. Sport en plezier zit in ons DNA en in alles wat we doen. 😎
Je krijgt gelukkig nog nét iets meer dan enkel een geweldig team:
Een maandelijks salaris volgens barema (P.C. 200)
Voordelen zoals:
maaltijdcheques & ecocheques,
eindejaarspremie & vakantiegeld
hospitalisatieverzekering
macbook
gsm-abonnement
6 adv dagen (39u werkweek)
cafetariaplan (fietsleasing, extra vakantiedag,...)
Een vast contract van onbepaalde duur
Doorgroeimogelijkheden in een stimulerende omgeving
Fun at lunch: pingpong-‘wedstrijden’ tijdens de middagpauze – of iets anders om je desk body in beweging te krijgen.
Fun after work: YES afterworks met de collega’s, terrasjes in de zomer, teambuildings, potje kubben of misschien een ander ideetje?
Helemaal jezelf terug gevonden in onze tekst? Nice! 🤩
We zien graag snel je CV en motivatiebrief onze mailbox verschijnen: [email protected]! Toch nog wat vragen of meer info? Contacteer hem gerust.
Say YES to this new adventure!