LOCATIE: YES EVENTS HQ / WILLEBROEK

De YES crew is op zoek naar een nieuwe mater/pater/x’er familias! Of toch ongeveer... 😉 Trek je beste en stoutste schoenen aan want als nieuwe operations manager word je de ultimate fixer.

Je managet alle crew officers, optimaliseert processen en bedenkt nieuwe strategieën, coacht waar nodig en fikst waar moet. Okaay, let’s go!

Wat je zoal doet 👷🏾‍♀️


  • Team coach: je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de crew officers. Van persoonlijke tot professionele groei: jij bent er om hen hierin te gidsen.

  • Procesoptimalisatie: Je bekijkt welke processen en structuren er zijn en waarom die wel of niet goed lopen. Je analyseert waar het beter kan of wat anders moet en voert effectief de veranderingen door. Hiervoor ga je regelmatig on the field zelf checken.

  • De kwaliteit van onze crew boosten: je helpt de crew vergroten op een kwalitatieve manier met de juiste mensen op de juiste plek. Aanwerven zelf doe je niet, maar je geeft wel aan welke mensen we volgens jou nodig hebben.

  • Je bent eindverantwoordelijke van de operations afdeling. Je zorgt dat het team zijn taken heeft, dat die vlot verlopen en je bent eerste aanspreekpunt als er iets misloopt.

Wat je daarvoor moet kunnen 💪🏽


  • Enthousiaste structuurjunkie: dankzij je onberispelijke structuur en oog voor detail haal je vlot deadlines en manoeuvreer je ongezien doorheen de planning.

  • Empathische mensenkenner: je kan mensen goed lezen en inschatten. Als iemand in je team een probleem ervaart, denk je mee na over oplossingen en ondersteuning.

  • Je bent een geboren (of getrainde) leider. Rechtvaardig, bereikbaar en open: that’s how you do it.

  • Je hebt die team lead skills dan ook al bewezen: je hebt 5 jaar werkervaring waarvan minstens 2 à 3 jaar in een soortgelijke functie.

  • Flexibiliteit. We winden er geen doekjes om: dit is geen 9-to-5-job. We hebben dan wel een ploeg dat permanentie voorziet tijdens de drukte van de sportkampen, we verwachten dat je die gekregen telefoon opneemt als er een dringend probleem is. Ook werken in de (school)vakantieperiodes is geen probleem voor je.

  • Je kan je vinden in de scale-up-mentaliteit. Wat zoveel wil zeggen als: je kan om met onze versnelde groei. De laatste jaren is YES Events enorm geboost en dat blijven we doen. Hoe gestructureerd en precies je kan werken, hoe flexibel je ook bent om je eigen processen omver te gooien als dat nodig blijkt.

  • Je houdt net als ons van sport en plezier!

The perks 🎈


YES Events dat is 100% plezier, sport, goesting en toewijding. Ons buitengewoon boeiend en groeiend verhaal vormt ons tot wie we zijn: een team vol hardwerkende collega’s die samen streven naar hetzelfde doel. 😎

Je krijgt gelukkig nog nét iets meer dan enkel een geweldig team:

  • Een maandelijks salaris op maat van je verantwoordelijkheden en voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, eindejaarspremie, hospitalisatieverzekering en vakantiegeld, macbook, iphone & gsm-abonnement.

  • Een bedrijfswagen met tankkaart om je overal naartoe te brengen

  • Een contract van onbepaalde duur

  • Veel verantwoordelijkheid, maar ook veel impact

  • Fun at lunch: pingpong-‘wedstrijden’ tijdens de middagpauze – of iets anders om je desk body in beweging te krijgen.

  • Fun after work: die YES crewnights waar we het over hadden, terrasjes in de zomer (als het weer mag), teambuildings, potje kubben of misschien een ander ideetje?

Helemaal jezelf terug gevonden in onze tekst? Nice! 🤩


We zien graag snel je CV en motivatiebrief in de mailbox van Thomas verschijnen: [email protected]! Toch nog wat vragen of meer info? Contacteer hem gerust.

Say YES to this new adventure!

Heb je het antwoord gevonden?